From: Patria, Diah [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sent: 10 April 2001 10:51
To: '[EMAIL PROTECTED]'
Subject: RE: [balita-anda] play group /TK

Haloo rekans..
 saya ingin tahu ada yang tahu engga ya play group didaerah
Cibubur/cileungsi/kota wisata yang islam kalau bisa...(maaf untuk yang
beragama lain) soalnya kayanya kebanyakan di daerah TOP ya..kalau Jakarta
coret koq agak susah ya...he..he..he..rencananya tahun ini saya mau
sekolahin Sulthan...

Salam

Bundanya Sulthan
This email and any files transmitted with it are confidential and
intended solely for the use of the individual or entity to whom they
are addressed. If you have received this email in error please notify
the system manager.

This footnote also confirms that this email message has been swept by
MIMEsweeper for the presence of computer viruses.

www.mimesweeper.com