        From:   imelda amperanto[SMTP:[EMAIL PROTECTED]]
        Reply To:       [EMAIL PROTECTED]
        Sent:   Tuesday, April 02, 2002 3:57 PM
        To:     [EMAIL PROTECTED]
        Subject:        [balita-anda] Mata anak

        Anak saya berumur 1,5 tahun... saya perhatikan
        kadang-kadang matanya yang sebelah  kiri agak lari ..
        tapi itu terjadi hanya  kadang-kadang saja.... saya
        sudah tanyakan ke beberapa orang.... katanya anak
        kecil memang seperti itu  kadang seperti juling...
        tapi  itu juga nanti hilang sendiri....

        Saya ingin tanya ke netters yang punya pengalaman
        seperti saya.... Apa perlu anak  tersebut saya bawa ke
        dokter mata untuk diperiksa ???