Sent: Friday, July 01, 2005 2:05 AM
Subject: SV: [ujedinjeno_srpstvo] Janic: Dok su Bosna, Hrvatska i Kosovski Albanci placali Pablic Relations firmama da za njihov racun sire i istinu i nistinu

Postovani,

Nismo ulazili u rasprave i nije nam namera ni ovog puta da to ucinimo. Pisanje gospodina koji se na forumima predstavlja kao ”Angora” nije nam ni shvatljivo ni prihvatljivo.

Gospodin Janic nikada i nigde nije napisao da ce ”lobysty”, a posebno kakvi su osobe iz KSU, da spase Srbiju.

Istina koju gospodin Janic godinama pokusava da iznese janosti je isto sto i gospodin ”Angora” pise, odnosno da: SRPSKI LOBY NE POSTOJI i da su to bajke politicara u Srbiji.

Bas oni koje neki politicki krugovi, putem nekih medija  i u matici i u rasejanju, pokusavaju da predstave kao ”sudbonosnim lobistima” za spas Srbije, svo vreme su sprecavali i sprecavaju da pojedinci i organizacije srpskog rasejanja iznose ISTINU o stradanju srpsko naroda.

Ako je iznosenje istine o svog naroda i njegovom konstantnom varanju ”idiotizam”, onda smo sigurni da Nkola Janic sa radoscu privata da bude idiot.

Prenesen diktat gospodina Janica, koji momentalno nije u mogucnosti da sam odgovori.

Katarina