kuring karek maca biografina jeihan, ambang waras dan gila, meunang jakob
sumardjo. di dinya jeihan boga pamadegan, nu kira-kira kieu: "hirup mah
(kudu) sorangan!". ceuk kuring mah pamadegan hirup jiga kitu teh aya
benerna, urang teu bisa ngagantungkeun hirup ka batur!... naon nu diteangan
kudu diudag sorangan.

sugan,

--
d-: dudi herlianto :-b
~sok ngawaraduq sugan wé jadi gas bulao~