Komentar Pa Gugum eta sigana datang tina salah paham ngeunaan UU
antipornografina sorangan anu ceuk isuna bakal masung sagala rupa, pokona
mah cawadeun wungkul we lah eta UU teh. Padahal ayeuna mah pan tos eces dina
eta UU, yen bla bla bla nu intina eta UU teh moal ngajiret --misalna--
jaipongan. Seueur keneh nu salah paham geuning nya...

2009/2/11 KAsep