Enya mikiran gengsi ka WWF teu mikir epekna ka rayat..mun uing jadi
Bowo..dina satuju na rek moekan maneh jam 01.30 nepi ka 02.30. Supados anu
tahajud nambih khidmat..sareng anu uih mabok ti pesta kakarayapan...deleka
nya ? Intermezo lah bosen ku tindakan simbolis...Anu jelas wae atuh tangkep
anu ngababat leuweung...tangkep ani miceun runtah ka walungan...tangkep anu
nyorobot taneuh DAS..tangkep anu nyieun enggon di kolong toll...mun
katartiban can ya..boro2 rek ngalola lingkungan....

On 3/20/09, Aldo Desatura ™ <hanja...@gmail.com> wrote:

>   Dear,
>
> ditinjau dari segi apapun... kalo aku sih berharap ada dampak positifnya
> yang bisa dipetik .. tapi mohon diperhatikan juga aspek lain dari tindakan
> tersebut... misalnya sosial, ekonomi dan politik mudah2an tidak
> terganggu...
> (cieee kayak yang ngarti ajah gw...)
>
> Foke: 28 Maret Jakarta Akan Gelap
> KOMPAS IMAGES/KRISTIANTO

> [...]