> From: Dudi Herlianto
> INI cerita tentang Ali Sadikin. Saya mendengarnya dari anggota Dewan Pers
> Bambang Harimurti. Ali Sadikin adalah
> gubernur yang paling berjasa membangun Jakarta.

Nu dicutat omongan Bambang Harimurti nu katurunan Sumedang, manehna incu Pak
Mahyar Kusumadinata nu nyiptakeun "da mi na ti la da", nu mosting kang Dudi
urang Sumedang, nu ngomentaran (kuring) urang Sumedang, teu kaci ah
...hehehehe. Mending ceuk urang Batak, nu kungsi ngomong ka kuring: "Bang
Ali itu tidak seperti orang Sunda, tapi lebih seperti orang Batak!", cenah
make alesan di DKI loba pagawena  urang Batak. Duka bener, duka henteu da
kuring teu apal, ngan ngagerentes we na hate, ngeunah we maneh, aku-akuan
...heuheuheu

Tapi nu jelas tokoh model kieu sigana "hese" lahir deui di Indonesia sabab
"jaman"na geus robah. Bang Ali, putra Raden Sadikin, saurang tokoh nu
dipercaya ku PANGERAN SURIA ATMAJA ngadegkeun sakola Pertanian di
Tanjungsari. Cenah Raden Sadikin oge sarua heurasna, kungsi saurang Walanda
kulantaran kurang ajar diuber-uber ku Raden Sadikin arek dibabuk. Lain wae
Ali Sadikin nu heuras teh, cenah mah lanceukna oge kitu, Dokter Hasan
Sadikin di Bandung nu kawentar "galak". .

Ieu dongeng pun Ua nu nyaritakeun saurang urang Bandung, sebut we si Emang
uubar ka juragan dokter. Si Emang teh gering keuna ku panyakit .... kotor
hehehe. Cenah eta juragan dokter nyuntikna  satengah dialungkeun, bari terus
nyarios nyarekan laklak dasar, nyeukseukan naha beuki nu kotor-kotor. Ti
harita, si Emang nu beuki nu "kotor-kotor" teh kapok, tara pirajeunan deui
kanu "kotor-kotor".

Ali Sadikin malah leuwih, anjeunna saurang Marinir, didikan militer!

Baktos,
WALUYA

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional