International Survey Program

  Buat wang mudah hanya menjawab surveys
10 minit lepas itu anda dibayar $27.
Untuk menjana pendapatan lebih lumayan
anda perlu memperkenalkan kepada rakan-rakan
anda. Setiap seorang yang anda taja anda
dibayar $1.25.

Daftar Sekarang!

$27(RM94.50) UNTUK ANDA. Di peringkat awal jawab survey. CUKUP MUDAH...

[FAQ] Soalan Biasa yang ditanya...

1.    Nak kena bayar ker nak jadi ahli?

      Keahlian adalah 100% PERCUMA, tiada yuran dikenakan. Betulllllll. .. tak
ada... Kalu ada JANGAN join.

2.    Bagaimana saya dibayar?

        Ada 2 cara pembayaran. Untuk warganegara Malaysia, bayaran dibuat
melalui PayPal. Boleh transfer bila ready. $25 akan dicharge untuk transfer
duit dengan lebih cepat ke akaun PayPal iaitu dalam 3-5 hari. Daftar PERCUMA
PayPal disini

       http://www.Paypal.com

  3.    Boleh ke Rakyat Malaysia Join? Boleh... satu dunia boleh join.

  4.    Bila survey baru boleh diakses?

        Secara berjadual bergantung umur, jantina & sbg. Biasanya anda akan
terima email.

  5.    Berapa bayaran minimum boleh saya tuntut transfer ke PayPal?

Minimum $75 baru boleh dituntut untuk menerima bayaran. 75 boleh dicapai dengan
cepat kerana      bayaran untuk referral adalah tinggi.

  6.                Macam mana nak cari orang join bawah saya?

     Mudah jer. Gunakan link anda yang akan diberi selepas anda selesai
mendaftar PERCUMA. Daftar disini

  http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=honesty61