Testimonial1:

Daripada: Asri Abdul Hamid, Sg Petani Kedah.

" Terima kasih kepada saudara kerana menyediakan website Automlmanda, semoga
Tuhan membalas jasa anda kerana memberikan ilmu marketing ini secara percuma.
Memang saya terkapai-kapai sebelum ini, buat bisnes macam-macam sebut tak
berjaya, tapi sekarang saya dah nampak jalan, dan minggu lepas saya berjaya
menjual produk saya secara online, kali pertama dalam hidup saya, terima
kasih sekali lagi."

*
Apa yang anda akan belajar secara PERCUMA?

1) Bina laman web
2) Cara upload ke web hosting
3) Setup autoresponder (sistem email automatik)
4) Pelbagai teknik promosi internet

Penerangan secara video dalam BAHASA MELAYU*

Belajarlah dulu ilmu internet marketing, belajarlah dulu cara yang betul
memasarkan produk anda, cara mengembangkan perniagaan anda, cara
mengembangkan network anda, *jika tidak anda hanya akan kehabisan
wang*membeli ebook itu dan ini, kehabisan wang menyertai program itu
dan ini.
Menyertai perniagaan online satu demi satu dengan kesudahan yang HAMPA..

Bukan ebook atau perniagaan itu yang tidak bagus, tetapi anda *masih
kekurangan teknik untuk memasarkan perniagaan* anda dengan cara yang betul.

Pelajari ilmu tersebut di sini, dan

*yang PENTING ianya diberikan secara PERCUMA kepada anda

*Hantarkan permohonan anda untuk mempelajari ilmu marketing secara online
tersebut dengan mengisikan borang dibawah ini.

Sila ke :
*http://ad.trwv.net/t.pl/43749/206199*<http://ad.trwv.net/t.pl/43749/206199><http://www.lifeinfreedom.ws/training/>

Kirim email ke