Salam sejahtera,

sekadar ingin berkongsi tentang peluang pendapatan dalam industri internet dan
pelancungan.   http://www.jomtravel.net/yazs70

Terdapat seramai 14juta manusia diseluruh dunia berbelanjakan wang dalam masa
seminit seperti membayar hotel, tiket penerbangan, sewa kereta dll yang ada
hubung kait dengan pelacungan. Kesemua urusan menggunakan internet.

Satu syarikat network marketing antarabangsa Travel Venture International
Express (TVIEXPRESS.COM) ditubuhkan pada Febuari 2009 pada mulanya beroperasi
melalui 10 negara tetapi sekarang sudah menyeluruh ke serata dunia 160 buah
negara termasuk Malaysia.

Syarikat ini menawarkan peluang mendapatkan pakej pelancungan dengan harga
sangat minima dan pakej menginap di mana-mana hotel/resort  3-5 bintang didunia
selama 7hari/6 malam PERCUMA.

Syarikat ini juga menawarkan diskaun menarik bila tempahan diatas melalui
website anda ( setelah menjadi ahli). Tambahan pula boleh dijadikan peluang
menambah pendapatan sampingan USD500 bila keluar Traveller Board dan USD10K
berulang-ulang seumur hidup sama ada bulanan atau mingguan.Lain-lain insentif
menarik secara PERCUMA termasuk memiliki laptop, melacung 10 hari ke Eropah
dengan pasangan, kereta BMW, Mercedes atau Audi.

Tuan / Puan boleh terus membuat pendaftaran melalui web ini
http://www.jomtravel.net/yazs70
atau hubungi saudara rasdhey di talian 0163154299 dgn ID saya yazs70 jika
berminat.
Jika tidak, sekali lagi saya memohon maaf dan padamkan saja email ini.

Terima kasih.

Salam hormat dari saya.
yazs

Kirim email ke