Subject: KENAPA ANDA HARUS MENYERTAI MY WORLDPLUS?

MYWORLDPLUS ADALAH BIZ GLOBAL SEBENAR

http://HALIMAH2007.myworldpower.com

Bukan 3 bulan, bukan 6 bulan, bukan setahun tetapi selamanya tiap2
bulan anda akan dapat
bonus tanpa perlu menaja. DIJAMIN. Apa yang anda perlukan hanya
mengetahui RAHSIA untuk menikmati kelebihan & peluang ini iaitu cara
sebenar untuk melakukannya.Bulan pertama join anda akan dapat kembali
30% dari modal anda ( jika gunakan kaedah ini ).Bulan2 seterusnya
anda akan mengutip hasil dari 3 jenis bonus iaitu Residual Income,
Bonus Infiniti & Bonus Pool ( Real World Pool Bonus ) selama-lamanya.
Bagaimana pun memilih cara ini tidak melayakkan anda nikmati Bonus
Mingguan ( Retail Bonus ).

Anda juga akan diberi Kad Diskaun Platinum Antarabangsa ( keahlian
Access dunia ). Anda juga boleh buat duit extra lagi jika tahu
memanipulasikan kad diskaun ini. Apa yang anda perlukan hanyalah
RAHSIA dan sedikit kreativiti .Apa yang ingin saya sebutkan di sini,
Kad Diskaun Platinum Antarabangsa ini sangat2 berfaedah dan
memenafaatkan pemiliknya. Di terima di lebih 175,000 retailer /
merchant seluruh dunia termasuk Malaysia malah anda juga berpeluang
untuk mencadangkan mana2 retailer / merchant baru pilihan anda untuk
dimasukkan ke dalam senarai merchant seluruh dunia. Anda boleh buat
duit tambahan lagi dengan memiliki kad ini kalau tau RAHSIA nya.

Pembayaran bonus anda ( samada mingguan atau bulanan ) adalah terus
ke debit card. Anda bebas withdraw kat mana2 autoteller machine
seperti mana kad atm anda yang lain. Sangat mudah.Sila email jika
anda memerlukan penjelasan lanjut RAHSIA BUAT DUIT BULANAN SELAMANYA
TANPA MENAJA. Kongsi TIP POWER cara nak gandakan PENCEN BULANAN anda
itu. Semuanya akan menjadi kalau anda tahu RAHSIANYA.Nota: Bonus
Mingguan saya pun sudah mencecah 4 angka ( belum termasuk 4 jenis
bonus bulanan lain ). Anggaran bonus bulanan pertama akan melebihi
RM3000 ( ini sudah cukup baik untuk permulaan sebuah biz yang hanya
dilakukan tanpa keluar rumah pun ). Anda hanya perlukan TIP dan
RAHSIA mudah untuk melakukannya kerana ia ianya sangat senang,
semudah menghitung 1, 2 dan 3.

Kenapa anda harus menyertai MyWorldPlus ?

Ciri-ciri MyWorldPlus
1)Penyertaan sebanyak USD 19.90 (RM70.00) dan pendaftaran sekali
bayar USD 50.00
2)Diskaun sehingga 50% di merchant seluruh dunia termasuk Malaysia
3)Downline dimasukkan secara global automatik oleh MyWorldPlus
4)Ahli yang membayar akan terus diletakkan diatas ahli yang belum
membayar(pra-enroll)
5)Tak perlu cari ahli atau buat iklan
6)Setiap hari antara 10 - 15 orang akan menjadi ahli berbayar dibawah
kita(diberikan oleh MyWorldPlus)
7)Bonus mingguan USD25 ( RM90 ) untuk setiap ahli direct sponsor
8)Fees bulanan rendah - cuma RM70.00
9)Website dengan domain sendiri untuk mempromosikan MyWorldPlus

http://HALIMAH2007.myworldpower.com/

LIMA bonus yang bakal diberi seperti berikut :
1)Bonus Retail :USD 25.00 (bayar setiap Khamis)
2)Bonus Residual :Di bayar sebulan sekali
Ada 3 bonus lagi yang akan dibayar untuk anda.Saya terangkan dengan
terperinci 2 bonus diatas.Untuk bonus dan maklumat yang lain anda
boleh lihat di laman MyWorldPlus

1)Bonus Retail
Di bayar apabila ada seseorang ahli mendaftar terus dibawah
anda.Bayaran dibuat seminggu sekali.Bayaran dibuat sehingga 4 level
kebawah.
Level 1 : Anda dibayar USD25(RM90.00 )
Level 2 : Anda dibayar USD8 (RM30.00)
level 3 : Anda dibayar USD5 (RM18.00)
Level 4 : Anda dibayar USD3 (RM11.00)

2)Bonus Residual (dari ahli yg diberikan MWP)
Ini adalah bonus apabila setiap ahli dibawah anda membayar yuran
bulanan.Jangan lupa bahawa ahli dibawah anda adalah dari seluruh
dunia.Jangan sangka downline anda dari Kangar atau Kuala Lumpur
sahaja,tetapi dari New York,London,Paris,Yokohama,Geylang
Serai,Bangkok,Jakarta dll.Downline anda akan membayar fees bulanan
antara USD 19.90 (RM70.00)untuk mendapat diskaun dihotel-hotel dan
pasaraya.Apalah sangat nilai USD 19.90 sebulan pada mereka.Macam kita
seperti RM19.90.....iatu duit beli ikan 2 hari.

Downline anda akan ada beribu malah berpuluh ribu diseluruh
dunia.Semuanya akan didaftarkan secara auto oleh MyWorldPlus setiap
hari.Apabila mereka membayar yuran bulanan,maka anda akan mendapat
bonus setiap bulan !
Jika seorang downline :Bonus anda 2%
Jika 1000 downline : bonus anda setiap bulan :RM70 x 1000 x 2%=
RM1400.00(Anggaran.....jumlah tepat sila lihat di laman MyWorldPlus)
Anda mendapat RM1400.00 setiap bulan sebagai bonus bulanan / bonus
Residual anda dari downline diseluruh dunia.Jumlah ini akan bertambah
pada bulan depan apabila jumlah ahli terkumpul semakin
meningkat.Itulah hebatnya Residual Income !

Saya belum terangkan baki 3 bonus lagi.Saya harap anda akan melihat
sendiri bonus-bonus tersebut untuk penilaian.Cuma saya katakan
disini,ianya memang sungguh berbaloi untuk income jangkapendek
(seminggu sekali) atau jangkapanjang (sebulan sekali).

http://HALIMAH2007.myworldpower.com/

Cara Pembayaran Bonus
Anda akan diminta untuk memilih cara pembayaran menggunakan debit
kad.Bonus anda setiap minggu dan bulan akan dikreditkan terus kedalam
debit kad ini dan anda boleh tunaikan ia di ATM bank tempatan.Sebagai
contoh,Retail Bonus akan dimasukkan setiap minggu pada hari Khamis
dan anda boleh keluarkan wang tersebut dimesin ATM pada pagi Jumaat
berikutnya.Untuk Residual Bonus akan dimasukkan pada setiap bulan
hari Khamis minggu pertama .Anda cuma perlu membayar USD10.00 untuk
memohon debit kad ini.Penghantaran tidak lewat dari 2 minggu.Debit
kad tersebut ialah GlobalXchange.

Apa itu MyWorldPlus
Ini ada sebuah perkhidmatan yang menawarkan kad diskaun sehingga 50%
kepada hotel-hotel,pasaraya,restoran dan berbagai-bagai gedung
membeli belah diseluruh dunia.Di dalam laman syarikat ini anda boleh
pilih mana-mana negara dan lokasi.Selepas itu anda akan lihat senarai
hotel dll yang diberikan diskaun oleh kad ini.Anda boleh gunakan
terus kad sementara yang boleh diprint dari internet dan gunakan ia
disenarai hotel dan gedung yang diberikan .Boleh digunakan segera di
hotel-hotel seluruh Malaysia dan diskaun sehingga 50 peratus !Kad
yang sebenar akan dipos tidak lewat dari 2 minggu kerumah anda.

Penyertaan
Saya tidak mahu menilai business ini dari kacamata saya sendiri.Saya
sarankan anda cuba dahulu dan buat penilaian sendiri.Tak salah untuk
mencuba kerana beberapa perkara dibawah :
1)Anda tak perlu cari ahli utk residual income
2)Anda tak perlu buat iklan
3)Fees rendah USD 19.90 (RM70.00)
4)Keuntungan jangkapendek dan jangkapanjang
5)Yang paling menarik ialah anda akan mula mendapat bonus(ahli
berbayar) dari hari pertama lagi anda mendaftar dengan MyWorldPlus !

Sertai sekarang, bayar,test drive dan nikmatilah keseronokannya.Jika
tak memiliki kredit kad untuk membayar penyertaan,sila mohon debit
kad Ambank yang mengambil masa seminggu untuk diluluskan ATAU
dapatkan FREEDOM DEBIT KAD EONBANK dari mana-mana cawangan Eon Bank
atau disesetengah 7-eleven seluruh negara.Masa proses antara 1-3 hari
sahaja.Blacklist juga layak memohon.

Anda boleh berhenti pada bila-bila masa sahaja yang anda mahukan .
Jadi tunggu apa lagi.Daftar sekarang dan lihat buktinya.Sila daftar
sebagai pre-enrolees dan saya e-mailkan bukti bonus.
Saya telah sebulan menyertai MyworldPlus.Pada bulan lepas MWP telah
memberikan saya 490 orang ahli berbayar untuk melayakkan saya
mendapat bonus 4 angka(Residual Bonus). Pada puratanya MWP akan
memberikan penambahan 500 orang ahli setiap bulan kepada ahlinya !

Perhatian : MyWorldPlus bukanlah skim cepat kaya / pelaburan / skim
piramid atau sebagainya.Program kad diskaun ini memerlukan anda
maintain fees bulanan seperti MLM yang lain.Perbezaannya cuma anda
mendapat ahli berbayar yang akan diberikan secara percuma setiap hari
oleh MWP.

Laman rasmi : http://HALIMAH2007.myworldpower.com/ (SILA DAFTAR)

Send instant messages to your online friends
http://uk.messenger.yahoo.com

Kirim email ke