SIMPLE…TAK PAYAH CAKAP PANJANG LEBAR…ORANG PUTIH CAKAP “DIRECT TO THE POINT”

  Anda benci dengan kemasukkan email yang sangat banyak selepas menyertai
yahoogroups??? Nak tahu bagaimana mengurangkannya ataupun sekaligus BLOCK
kesemua email berkenaan? Tapi bagi yang reply email anda, anda akan tetap dapat
menerima email daripada mereka.

  MUDAH??? NAK TAHU RAHSIA HEBAT INI??? JADI TERUSKAN PEMBACAAN ANDA…

  BERMINAT MEMILIKI RAHSIA INI??? Jika anda berminat disini saya maklumkan anda
3 bonus TERHEBAT dengan memiliki rahsia hebat ini.

  1)      1288 Yahoogroups (Malaysia sahaja)
  2)      288 Googlegroups (Malaysia sahaja)
  3)      69 Senarai Website iklan dimana anda mengiklankan business anda
secara percuma (eg: http://www.iklanpercuma.com/)

  EMAIL INI BUKAN BERTUJUAN UNTUK MENIPU ANDA…JIKA ANDA TIDAK PERCAYA…ANDA
BOLEH MENGHUBUNGI SAYA DENGAN REPLY EMAIL INI

  OPPSSS SAYA TIDAK AKAN BERIKAN SEMUA INI SECARA PERCUMA…SEBAB BONUS YANG SAYA
BERIKAN CUKUP UNTUK ANDA MENJANA PENDAPATAN…

  Harga yang saya tawarkan adalah berpatutan RM50 sahaja. MAHAL??? Emmmm anda
tahu bahawa ianya berbaloi.

  Anda berminat??? Jadi sila lakukan pembayaran ke atas akaun di bawah dan
emailkan maklumat pembayaran anda kepada email seperti di bawah ini.

  Nama : WERY YUKILI
  Bank : Maybank Malaysia Berhad
  No Akaun : 112344220639
  Nota:
  1)     Selepas pembayaran dibuat, hantarkan maklumat pembayaran seperti No
Resit, Nama, Tarikh dan Masa bayaran, dan Jumlah bayaran yang dibuat, kepada
saya melalui email [EMAIL PROTECTED] untuk pengesahan pembayaran anda. Sila
tulis Pengesahan Pembayaran pada subjek email anda. Saya akan mengirimkan
kesemua bonus dan juga Rahsia Terhebat berkenaan kepada anda dalam tempoh 24
jam selepas menerima Pengesahan Pembayaran anda.
  2)     Sila semak [EMAIL PROTECTED] mail anda sekiranya anda tidak menerima
emel dari saya.Hubungi [EMAIL PROTECTED] sekiranya anda mempunyai sebarang
pertanyaan.
  3)     Selepas anda menghantarkan email, notice kan pembayaran anda kepada
saya melalui sms dengan menulis;
               Bayaran RT, (nama), RM50, (cara pembayaran), (tarikh dan masa
pembayaran   dibuat)

  SMS ke 0166448925 (khidmat sms ini adalah untuk memudahkan kami menghubungi
anda untuk memaklumkan bahawa kami telah menghantar email kepada anda selepas
anda membuat pembayaran dalam tempoh 24 jam ataupun selepas 24 jam).

Be a better sports nut! Let your teams follow you with Yahoo Mobile. Try it now.

Kirim email ke