You attempt to use a number in a calculation, and that number is coerced into
an integer,
but the result is larger than an integer. For example:
  x = 2000 * 365   ' Error: Overflow
To work around this situation, type the number, like this:
    Dim x As Long
    x = CLng(2000) * 365

Ketika mas zain menambahkan # pada angka 360 maupun 3600
itu sama dengan mendeklarasikan bilangan tsb sebagai TYPE DOUBLE
The type-declaration character for Double (Double-Precision Floating-Point)
is the number sign (#).

makanya ...
kalau
(360 * 3600)    >> overflow

tetapi kalau
(360# * 3600#)    >> tidak overflow
karena hasilnya masih dalam rentangan nilai bilangan type Double

kalimat tsb dapat diganti dengan
(CDbl(360) * CDbl(3600))

CMIIW