Namanya warisan pak. Coba dioprek2 dulu...

Salam,
HK

Sent from Samsung MobileHaris Rifai <haris.ri...@yahoo.co.id> wrote:Pak Hendrik.

Terimaksih untuk arahanya.
Saya sudah sudah aplikasikan warisan Mbak Siti tersebut dalam keperluan
Userform saya yang lain yang sesuai dengan contoh tersebut.
tapi yang saya maksud adalah dropdown ke-2 dan ke-3 atau seterusnya hanya akan
muncul ketika kursor menyorot atau kita klik pada salah satu isi dorpdown
sebelumnya. Kalau tidak yang tidak akan muncul dropdown ke-2, ke-3 dan
seterusnya tersebut.

Terimaksih.

Salam.
Haris