ASSALAMUALAIKUM
  DAN
  SALAM SEJAHTERA

  MENCUBA LEBIH BAIK DARI TERUS BERFIKIR
TANPA SEBARANG KEPUTUSAN

GUNAKAN APA SAJA AKAUN BANK YANG ANDA MILIKI, MUDAH DAN CEPAT  SEKARANG JUGA !!!

  Assalamualaikum dan salam sejahtera buat ANDA  yang budiman, sebelum ANDA
menganggap surat ini tidak munasabah, SAYA cadangkan supaya ANDA membacanya
terlebih dahulu.

  Selamat datang ke laman informasi kewangan rakyat  Malaysia &  luar negara di
seluruh dunia SAYA ucapkan.  Tidak kira apa status, keturunan, umur &
warganegara, ANDA berpeluang merebut pendapatan yang  lumayan ini.

  Percayalah !!!.  Sebulan yang lalu, SAYA sedang melayari news groups seperti
ANDA sekarang ini & menjumpai artikel seperti ini yang mengajak SAYA melabur
hanya RM10 sahaja untuk mendapatkan pulangan beribu ringgit!!  Mula2 SAYA tidak
percaya.  Tetapi seperti kebanyakan orang,  SAYA tertanya-tanya, JADI... SAYA
terus membaca artikel itu.  Artikel itu menyatakan bahawa masukkan RM2 ke akaun
bank untuk 5 Peserta yang  disertakan di dalam Senarai Nama Peserta.   SAYA
kemudian diminta meletakkan Nama dan No. Akaun Bank SAYA pada tempat Peserta 5
& mengeluarkan Nama dan No. Akaun Bank Peserta 1, & kemudian promosikan artikel
itu sekurang-kurangnya ke 200 newsgroup (terdapat beribu-ribu newsgroup di
internet jika ANDA rajin surfing).

Selepas SAYA meminta pandangan beberapa orang rakan & memikirkan semula risiko
yang  ada, SAYA membuat  keputusan untuk mencubanya. Tiada apa yg merugikan
SAYA. Dalam tempoh 7 hari, akaun bank SAYA  mula dipenuhi WANG!!!   SAYA
betul-betul terkejut. SAYA fikir ia akan berhenti pada bila-bila masa sahaja
tetapi wang itu tetap datang. Dalam masa beberapa minggu sahaja SAYA menerima
RM240,226.00 !!!   RAMAI YANG YAKIN MENYERTAI PROFRAM INI, DI SINI SAYA UCAPKAN
RIBUAN TERIMA KASIH!!!

  BAGAIMANA IA BERFUNGSI

SAYA akan terangkan bagaimana ia berfungsi dan yang lebih penting kenapa ia
berfungsi sebegitu. SAYA pasti, jika ANDA mengikuti langkah-langkah yangtelah
diatur dalam artikel ini, ANDA akan mula menerima hasilnya sebelum habis
penghujung minggu  ini. Anggaplah program ini sebagai
satu peluang keemasan untuk ANDA.
  Sekiranya ANDA JUJUR, IKHLAS & RAJIN mempromosikan program ini, anda akan
memperolehi ganjaran yang amat besar, bersesuaian dengan usaha yang anda
curahkan, malah tidak mustahil lebih  dari itu.  Jika ANDA tidak menyertainya,
kerugian akan sentiasa berada di pihak ANDA.

Firman Allah SWT bermaksud,
Iblis & syaitan menakutkan manusia dengan kerugian & kepapaan supaya jangan
menderma untuk kebaikan...! !!

Baca & fahamkan arahan sebelum ANDA menyertainya supaya tidak berlaku
penganiayaan kepada  peserta lain secara tidak sengaja.

BAGAIMANA CARANYA
Langkah 1
(Abaikan jika tiada bukti sumbangan)
  Masukkan (Third Party Transfer melalui Maybank2u) RM2 sahaja ke Akaun Bank 5
Peserta yang disertakan pada Senarai Nama Peserta.

KEPADA YANG TIDAK BERDAFTAR DENGAN MAYBANK2U BOLEH JUGA MEMBUAT TRANSFER
ACCOUNT MELALUI MESIN ATM. SILA SCAN RESIT DAN ATTACHKAN SEBAGAI BUKTI
SUMBANGAN ANDA.

Langkah 2

Keluarkan Nama dan No. Akaun Bank
- Peserta 1 daripada senarai ini.
Pindahkan Nama dan No. Akaun Bank
- Peserta 2 ke ruang Peserta 1
- Peserta 3 ke ruang Peserta 2
- Peserta 4 ke ruang Peserta 3
- Peserta 5 ke ruang Peserta 4  DAN
masukkan Nama dan No. Akaun Bank ANDA pada ruang Peserta 5 yang telah
dikosongkan.
  Pastikan senarai Nama dan No. Akaun Bank (Nama Bank) berada dalam kedudukan
yang betul bagi memastikan tidak berlaku  sebarang penganiayaan kepada peserta
lain.

  Attachkan juga bukti sumbangan anda. Anda cuma perlu print screen logout
summary selepas membuat sumbangan.  PASTEkan didalam program Paint (Start->
Accessories->Paint) dan save.  Kemudian attachkan file tersebut sebagai bukti
sumbangan anda bagi meyakinkan peserta lain bahawa anda telah membuat sumbangan
(bagi mengelak penipuan).

  Langkah 3
Promosikan artikel ini (boleh dibuat pengubahsuaian jika perlu)
sekurang-kurangnya ke 200 news group yg terdapat di internet seperti
laman-laman web diskusi, forum dan message board.

  Langkah 4
SABARLAH menunggu giliran ANDA (biasanya 40-50 hari untuk ganjaran yang lebih
besar). Semakin ramai yg menyertai program ini, maka semakin berkembanglah
kedudukan ANDA.

  SILA LIHAT CARTA SEBAGAI RUJUKAN
(andaian 15 peserta menyertai setiap peringkat, dan setiap seorang menjana 15
lagi peserta).

  POTENSI PENDAPATAN diikuti 15peserta

  Cara Pengiraan

  Peserta 5 (Anda bermula di sini)
  15 peserta x RM2 =RM30.00

  Peserta 4
15 peserta x(15) x RM2 =RM450.00

  Peserta 3
15 peserta x (15) x (15) x RM2 =RM6,750.00

  Peserta 2
15 peserta x (15) x (15) x (15) x RM2 =RM101,250.00

  Peserta 1
15 peserta x (15) x (15) x (15) x (15) x RM2 =RM1,518,750. 00

  JUMLAH      =RM1,627,230.00

ANDA PERLU INGAT, bukan semua orang berfikiran positif seperti kita.  Sekarang
ANDA telah menjadi salah seorang pemilik perniagaan internet.  Di dalam
perniagaan ini ANDA tidak menjual barang-barang yang dapat dilihat tetapi
sebaliknya ANDA menjual perkhidmatan.  Perkhidmatan ini terjamin selamat dan
dibenarkan!!

  PESERTA TERDAHULU (TIDAK perlu sumbangan- sudah terkeluar)   MOHD. HARMIZI
BIN MOHD. NOOR AZMIN
Maybank : 162375618665
  (**anjakkan nama & no akaun Peserta pertama kesini)

SENARAI NAMA PESERTA
  (SUMBANGKAN RM 2 KEPADA PESERTA 1 HINGGA 5)

  PESERTA 1
INTAN SUHADA
Maybank : 162357250092
 (**Anjakan nama & Nombor Akaun Peserta 2 ke sini)

  PESERTA 2
  ZUWAIRI IZWAN BIN TAU PEK
Maybank : 157111918846

   (**Anjakan nama & Nombor Akaun Peserta 3 ke sini)

  PESERTA 3
  SORAYA BINTI HUSIN
  Maybank : 151128070241

   (**Anjakan nama & Nombor Akaun Peserta 4 ke sini)

  PESERTA 4
  MOHD RADZI BIN M J
  Maybank : 112080396616

   (**Anjakan nama & Nombor Akaun Peserta  5 ke sini)

  PESERTA 5
  KHAIRUL AZLAN JABAR

  Maybank : 106138040065

 (*** Tuliskan nama & Nombor Akaun anda disini sebagai
Peserta 5 -baru)

#ATTACHKAN BUKTI SUMBANGAN ANDA
(Print Screen  logout summary akaun maybank2u.com anda sebagai bukti sumbangan)

LAKUKAN DENGAN PENUH IKHLAS! DERMA & SUMBANGLAH
KPD PESERTA TERSEBUT NESCAYA ANDA JUGA AKAN
MENERIMA DERMA & SUMBANGAN SEUMPAMANYA. INSYA
ALLAH...

Bagaimana Untuk Mengiklankan Ke News Group?
Melalui newsgroup iaitu laman2 web yang mengandungi
diskusi, forum / message board, anda boleh mendapat
keuntungan tanpamengenali / mengetahui siapa yang telah
membaca risalah anda. Walaupun ia tidak selamat dari segi
security kerana anda tidak mampu mengawal orang bawahan
anda, tetapi anda boleh menyebarkan risalah anda kepada lebih
daripada 5000 orang dalam satu masa. Cuba anda lihat fakta ini,
di seluruh dunia ada terdapat lebih daripada 32,000 laman web
bercorak diskusi & pada satu2 hari, lebih daripada 5,000 orang
melawat laman web seperti berikut. Di dalam dunia terdapat
lebih kurang 2 BILLION pengguna internet yang berdaftar &
pada diri, bayangkan setiap hari dianggarkan lebih daripada
50,000 pengguna baru mendaftarkan berapa ramai orang yang
bakal menyebarkan risalah yang mengandungi nama &  alamat
anda, & setiap orang yang menyalin risalah anda akan
menghantar anda sebanyak RM2. Sekiranya dalam masa 2 bulan
50000 orang menghantar anda RM2, anda akan memperolehi
RM100,000!!! Banyak tu.

Langkah  1
Anda tidak perlu menaip semula risalah ini, anda hanya perlu
pilih menu EDIT-SELECT ALL utk memilih seluruh risalah &
kemudian pilih menu EDIT-Copy utk menyalin risalah anda.

Langkah 2
Klik Compose new message dan PASTE utk meyalin risalah asal. Kemudian editkan
risalah asal dengan mengisi maklumat anda dan menganjakkan peserta-peserta
awal.

Isikan Subject dan Save as Draft .( bagi memudahkan anda untuk membuat promosi
dimasa akan datang)

  Langkah3
Pergi ke folder DRAFT buka risalah yg telah anda save sebelum ini dan hantarkan
ke forum2 dibawah dan diskusi2 lain . (Anda juga
mungkin dikehendaki untuk mendaftar diri pada laman web
tersebut, tidak mengapa kerana anda hanya mahu menyebarkan
kepada mereka yang ingin mencari sumber kewangan yang sah
& anda hanya menjalankan tugas anda. Jadi, daftarkan sahaja
setelah memastikan yang program
tersebut PERCUMA)

  1.    usahawan_cyberia@ yahoogroups. com
2.    pemuda-keadilan@ yahoogroups. com
3.    bicara_melayu_ [EMAIL PROTECTED] ps.com
4.    [EMAIL PROTECTED] ups.com
5.    keluarga_melayu@ yahoogroups. com
6.    melayu_bestari@ yahoogroups. com
7.    melayumalaysia@ yahoogroups. com
8.    iklanbebasku@ yahoogroups. com
9.    uitm-melaka@ egroups.com
10.   [EMAIL PROTECTED] ups.com
11.   [EMAIL PROTECTED] .com
12.   usahawan_melayu@ yahoogroups. com
13.   [EMAIL PROTECTED] com
14.   [EMAIL PROTECTED] .com
15.   idealis_mahasiswa@ yahoogroups. com
16.   induksiaudit2003@ yahoogroups. com
17.   forum-bisnis- [EMAIL PROTECTED] ps.com ,
18.   [EMAIL PROTECTED] ps.com ,
19.   malaysia_friends@ yahoogroups. com ,
20.   kelabbisnesonline@ yahoogroups. com ,
21.   sehatbersama@ yahoogroups. com ,
22.   on_line_associates_ [EMAIL PROTECTED] s.com ,
23.   extramoney_fromhome @yahoogroups. com ,
24.   Ads4YourHomeBiz@ yahoogroups. com ,
25.   Wilber_Malaysia@ yahoogroups. com ,
26.   [EMAIL PROTECTED] .com ,
27.   pas-network@ yahoogroups. com ,
28.   perniagaan_melayu@ yahoogroups. com ,
29.   ruang_iklan_ [EMAIL PROTECTED] ups.com ,
30.   qualityproducts@ yahoogroups. com,
31.   [EMAIL PROTECTED] ups.com ,
32.   Masyarakat_Melayu@ yahoogroups. com  ,
33.   keadilan_eberita@ yahoogroups. com ,
34.   itjobs_malaysia@ yahoogroups. com ,
35.   supremeringgit@ yahoogroups. com ,
36.   [EMAIL PROTECTED] ps.com ,
37.   Usahawan_Melayu@ yahoogroups. com ,
38.   melayuhebat@ yahoogroups. com ,
39.   [EMAIL PROTECTED] com ,
40.   [EMAIL PROTECTED] ps.com ,
41.   [EMAIL PROTECTED] ups.com
42.   cari_duit_group@ yahoogroups. com ,
43.   melayucyber@ yahoogroups. com ,
44.   melayu_bestari@ yahoogroups. com ,
45.   perniagaan_melayu@ yahoogroups. com ,
46.   Masyarakat_Melayu@ yahoogroups. com ,
47.   usahawan_cyberia@ yahoogroups. com ,
48.   malaysia_friends@ yahoogroups. com ,
49.   [EMAIL PROTECTED] com ,
50.   [EMAIL PROTECTED] s.com ,
51.   duit_sampingan@ yahoogroups. com,
52.   [EMAIL PROTECTED] s.com ,
53.   [EMAIL PROTECTED] ps.com ,
54.   Janapendapatan@ yahoogroups. com ,
55.   [EMAIL PROTECTED] s.com ,
56.   [EMAIL PROTECTED] ps.com ,
57.   jutawan2002@ yahoogroups. com ,
58.   malaysia_duit_ [EMAIL PROTECTED] com ,
59.   maricariduit@ yahoogroups. com ,
60.   masyarakat_melayu@ yahoogroups. com ,
61.   melayucyberer@ yahoogroups. com ,
62.   [EMAIL PROTECTED] ups.com ,
63.   [EMAIL PROTECTED] ps.com ,
64.   ringgitmatrix@ yahoogroups. com ,
65.   side_income@ yahoogroups. com ,
66.   [EMAIL PROTECTED] .com ,
67.   [EMAIL PROTECTED] ups.com ,
68.   wang_dari_komputer@ yahoogroups. com ,
69.   iklan-groups@ yahoogroups. com ,
70.   [EMAIL PROTECTED] ps.com ,
71.   iklan-mudah@ yahoogroups. com ,
73.   iklan-niaga@ yahoogroups. com,
74.   iklan-utama@ yahoogroups. com ,
75.   iklan_percuma_ [EMAIL PROTECTED] ps.com ,
76.   [EMAIL PROTECTED] ups.com ,
77.   [EMAIL PROTECTED] ps.com ,
78.   islamcarahidupku@ yahoogroups. com ,
79.   keusahawanan@ yahoogroups. com ,
80.   dewanperniagaanbumi putrammu@ yahoogroups. com ,
81.   duit_online@ yahoogroups. com  ,
82.   duit_semata@ yahoogroups. com ,
83.   e-perniagaan@ egroups.com ,
84.   e-perniagaan@ yahoogroups. com

  Tahniah... ITU  SAHAJA! Apa yang perlu anda lakukan sekarang
ialah  ulangi langkah2 di atas. Setiap message yang dihantar akan mengambil
masa kira2 30 saat untuk muncul di skrin anda.Ingat? lebih banyak anda
iklankan (message board dsb) lebih banyak duit yang akan anda
dapat!! Mudah kan ? Selepas ini anda akan mula menerima wang
tersebut sebelum anda sempat mengiranya! Terima Kasih.

  SELAMAT MENCUBA & GUNAKANLAH DUIT TERSEBUT KE  JALAN KEBAJIKAN...  ..!!

Apa yang dicari mungkin ada di sini:
http://www.giantproduct.com
dan
http://www.bukusiber.com