---------- Forwarded message ----------
From: Maya Lestari <[EMAIL PROTECTED]>
Date: Oct 29, 2007 12:27 AM
Subject: HAI

 *ASSALAMUALAIKUM w.b.r*

Selama beberapa tahun ini, saya tercari-cari suatu program jana pendapatan
yang sangat menguntungkan,
memberi keselesaan bekerja, mudah menarik pelanggan, memiliki sistem yang
berkesan dan meyakinkan,
serta UNIK!!!

Untuk makluman semua, selama ini saya cuba perhatikan pelbagai jenis program
sebegini, dan memang
benar semuanya memiliki keistimewaan tersendiri. Pelbagai sistem telah
diperkenalkan, pelbagai produk
ditawarkan dengan nilai modal yang berbeza. Namun saya hanya perhatikan
sahaja dan mula membuat
pelbagai kajian.

Sebelum ini saya memang seorang ahli perniagaan yang aktif di luar. Banyak
benda sudah saya cuba dan
banyak benda saya pelajari. Selain perniagaan fizikal, saya juga aktif dalam
perniagaan MLM dan kini saya
cuba untuk menembusi pasaran internet.

Saya akui, perniagaan secara offline memang memeritkan walaupun kita
berupaya untuk mendapatkan
keuntungan hingga jutaan Ringgit. Sehinggalah pada suatu hari semasa saya
melayari internet, saya
terbaca satu iklan. Saya perhatikan iklan tersebut dan baca satu persatu
keterangan yang dipaparkan.

Ketika sampai pada satu perenggan saya berhenti
seketika..............................Tanpa banyak berfikir saya
buka website dan terus daftar. Dan bila pendaftaran saya disahkan, saya
terus membuat pembayaran
secara online. Apa yang membuatkan saya bertindak sebegitu? Kerana saya
telah temui sesuatu yang lain
daripada apa yang saya ketahui sebelum ini. Apa yang lain? UNIK!! Ya, memang
itulah salah satu perkara
yang saya cari.

Saya memang tak pernah pedulikan *MODAL, LEVEL, TOP POSITION, PRODUK,
DOWNLINE* atau sebagainya,
tetapi ada satu perkataan telah membuat pintu hati saya terbuka.

*SAYA TAK PERNAH PEDULIKAN YANG INI......*
*"KeUNIKAN program ini adalah apabila ANDA berada di TOP POSITION, pelanggan
*
*baru aras ke 4 akan membuat bayaran secara **BANK-IN terus** ke dalam akaun
anda.*
*Tiada risiko syarikat tidak membayar komisyen. Anda bebas untuk
mengembangkan *
*perniagaan anda. Anda **tidak perlu** menunggu sehingga level ke 5 atau 6
utk mendapat *
*pendapatan anda. Kini hanya level ke 4 anda sudah mampu menerima pendapatan
*
*sehingga **RM64,800**."*

*TAPI INI YANG SAYA JUMPA....*
*"KeUNIKAN program ini adalah **walau pun anda tidak dapat mencari pelanggan
** *
*sendiri, namun anda berpeluang mendapat downline hasil dari **SPILL OVER**
*
*( limpahan keluar ) dari UPLINE anda kerana setiap ahli hanya dibenarkan *
*memiliki **6 orang downline pada level pertama**. Jadi jika ada ahli yang
ke-7, *
*ia **secara automatik** akan diletakkan pada level kedua. Jika anda
bernasib baik, *
*ahli ke-7 itu akan berada dibawah anda!!!**" Begitulah seterusnya sampai
bila-bila. *
*Jadi, walau apapun yang anda lakukan, anda pasti akan memiliki downline**."
*

*DAN YANG INI....*
SISTEM KAMI TIDAK MENGANIAYA ORANG YANG TERLAMBAT
JOINT DAN TIDAK JUGA HANYA MENGUNTUNGKAN
ORANG YANG TERDAHULU SEPERTI SISTEM-SISTEM LAIN YANG
BERADA DIPASARANÂ…

dan akhirnya........

*SAYA TERUS MEMBUAT KEPUTUSAN YANG MUKTAMAD!!!*

Jadi, kepada semua sahabat yang sedang berfikir dan masih berfikir,
teruskanlah berfikir. Kerana setelah anda selesai berfikir, anda pasti
akan klik atau copy & paste pada alamat ini....

*http://www.perigiduit.com/?ref=mysue*

"Orang kaya terus bertindak, sebaik sahaja melihat peluang sedangkan orang
miskin
masih berfikir dan terus berfikir tanpa sebarang tindakan.  Sikap seperti
ini perlu diubah
untuk mencapai kejayaan dalam hidupnya.  Kebanyakan mereka tidak percaya
pada
diri sendiri dan sering meletakan diri mereka berada di ZON SELESA"

Apa yang dicari mungkin ada di sini:
http://www.giantproduct.com
dan
http://www.bukusiber.com