10? Apakah yang istimewa dengan 10? Dalam GDI, 10 membawa makna yang cukup
mudah dan hebat.

1.
Modal Rendah – USD10 sebulan

2.
 Bonus Unilevel –
10% per person down to Level 5

3.
Untuk Balik Modal – cari 10 Rakan Niaga

4..
Bonus Infiniti – 10% per person Level 6 – Infiniti

Layari:

www.esasu.ws

Aplikasi Kuasa 10 Dalam GDI

Bonus komisyen Unilevel adalah 10% iaitu USD1. Ini bermakna untuk balik
modal, anda semua hanya perlu mencari 10 Rakan Niaga. Begitu juga dengan rakan
anda yang lain, mereka akan Copycat langkah anda untuk balik modal. GDI
membayar bonus hingga Level ke 5. Kita lihat betapa hebatnya Kuasa 10.

Level 0 : Anda sertai GDI

Level 1 : Anda ajak 10 Rakan Niaga

Level 2 : 10 ajak 10 = 100 Rakan Niaga

Level 3 : 100 ajak 10 = 1,000 Rakan Niaga

Level 4 : 1,000 ajak 10 = 10,000 Rakan Niaga

Level 5 : 10,000 ajak 10 = 100,000 Rakan Niaga

Total = 111,110 Rakan Niaga @ USD111,110 @ RM388,885 TIAP2 BULAN dengan
hanya semua orang mencari 10 Rakan Niaga untuk balik modal. Susah tak cari 10
orang yang umur 18 tahun & ada kad kredit @ kad debit? Betapa lumayannya
potensi pendapatan dengan hanya gantu rakan kita balik modal.

TUNGGU! Ada Lagi BONUS INFINITI

Bukan itu sahaja, GDI juga memberi peluang kepada anda untuk mencapai Bonus
Infiniti. Bonus ini membolehkan anda mendapat komisyen 10% daripada Level 6 dan
ke bawah dengan 3 syarat mudah iaitu :

1. Sponsor 10 Rakan di Level 1 – Lulus

2. 10 Level 1 juga sponsor 10 Rakan – Lulus

3. Jumlah Level 1-5 lebih 5000 Rakan – Lulus

Melalui Kuasa 10, anda juga telah layak menerima Bonus Infiniti iaitu Level
6 – Infiniti. Ini barulah unlimited income.

Level 6 : 100,000 ajak 10 = 1,000,000 Rakan Niaga @ USD1,000,000 @
RM3,500,000

Level 7 : 1,000,000 ajak 10 = 10,000,000 Rakan Niaga @ USD10,000,000 @
RM35,000,000

Apakah perasaan anda jika mendapat income berjuta-juta setiap bulan. SETIAP
BULAN? Ya, setiap bulan. Ingat tak modal kita USD10 Sebulan, maka komisyen kita
juga adalah TIAP2 BULAN. Anda tidak perlu lagi bekerja bukan?

Sesungguhnya peluang buat duit online yang saya sedang usahakan ini telah
berjalan sejak 1999 lagi. GDI bukan nama asing dalam bisnes online. Program
affiliate dan juga online MLM terbaik di dunia. Adakah anda masih tidak nampak
potensi pendapatan lumayan yang bakal anda perolehi?

Jika anda tidak nampak peluang bisnes hebat ini, anda tersangatlah rugi.
Jika anda tidak yakin, hubungi saya. Berbincanglah dengan saya. Tanyakan apa
yang anda kurang yakin atau apa sahaja persoalan. InsyaAllh, saya sedia
membantu.

Mari sama-sama kita berubah, buanglah segala persepsi negatif terhadap
bisnes online. Orang lain sudah mula buat duit, anda hanya pandai buat alasan.
Renung2kan

Anda Diberi Tempoh Percubaan Selama 7 Hari Anda Apabila Anda Mendapati
Program Ini Tidak Memberikan Manfaat, Anda Boleh Batalkan Penyertaan Bila-bila
Masa Tanpa Rugi Walau Satu Sen pun.

Layari:

www.esasu.ws

Daripada:Jack818dan Team GDI [Global Domain International]

Salam Sejahtera

Selamat datang ke laman web peribadi saya. Hari ini saya akan membongkarkan
sebuah rahsia menjana pendapatan secara pasif malah hanya menggunakan kemudahan
internet dan bekerja dari rumah sahaja, anda pasti mampu mendapatkan pulangan
yang menakjubkan. Saya bukan bercakap kosong dan ini bukan program scam tetapi
anda boleh siasat dahulu kredibiliti GDI dan keuntungan yang bakal diperolehi.

Ribuan usahawan internet di seluruh dunia telah mendapat pendapatan lumayan
melalui program perniagaan affiliate GDI dengan hanya bekerja dari rumah secara
sepenuh masa mahupun separuh masa. Setiap orang mempunyai pengetahuan dan
kebolehan yang berbeza. Sebab itu, anda diberi percubaan 7 hari intuk menguji
kemampuan dan melihat sendiri bagaimana anda mapu menjadikan GDI sebagai
pendapatan sampingan anda.. Saya yakin dengan hanya memiliki pengetahuan IT yang
sedikit, program ini tetap akan menghasilkan pulangan.

Layari:

www.esasu.ws

Bagaimana GDI Boleh Hasil Pendapatan?

GDI atau Global Domain International merupakan pembekal webhosting terbesar di
dunia. Mereka menawarkan program affiliate mereka memberikan pendapatan tetap
kepada kita setiap bulan dengan modal permulaan yang amat-amat kecil dan hampir
tiada, dan mereka juga sudah hampir 11 tahun memberi ganjaran yang amat besar
kepada sesiapa yang menyertai program affiliate tersebut. oleh itu kita perlu
merebut peluang keemasan ini.

GDI menawarkan bonus yang jelas tanpa syarat terselindung dan komisyen
dibayar tanpa rungutan dari peserta. GDI dengan yakin memberikan percubaan
selama 7 hari dan modal hanya USD10 (RM35) hanya dicas pada hari ke-lapan. Maka
dengan jelas bahawa tidak timbul program scam(penipuan) kerana GDI telah
beroperasi lebih 10 tahun dan menjadi pilihan ramai Internet Marketer seluruh
dunia.

Pelan Pemasaran GDI Yang Lumayan

GDI telah merangka Pelan Pemasaran yang ringkas dan lumayan. Kesemua bonus ini
boleh dicapai oleh sesiapa sahaja. Dan mereka yang lebih rajin akan mendapat
bonus-

Maklumat lanjut di:

www.esasu.ws