Teman-teman...

(kali ini serius...)

Besok kalau tidak ada aral yang melintang maupun
membujur, kita2 sudah akan bangun subuh2 untuk sahur sebeum waktu imsak tiba.
Mumpung
sampai sore ini masih ada nafas di badan, saya mewakili diri sendiri memohon
maaf ke teman-teman semua..sekiranya selama ini ada perkataan, tulisan, atau
perbuatan saya yang mungkin salah dan membekaskan sesuatu yang kurang sedap di
hati teman2 semua, maka dengan segala kerendahan hati, saya yang bertanda
tangan di bawah ini..eh, maksudnya saya memohon maaf yang
sebesar-besarnya...semoga kita diberi kekuatan oleh yang Maha Kuasa untuk
beribadah dengan sempurna di bulan Ramadhan....

Terima kasih atas kesediaan anda semua untuk memilih saya
sebagai.........

Eee...salah maki seng....

Maksudnya terima kasih atas segalanya....

Ke pasar beli daun salam

Wassalam...

Ipul
sipammopporang,sipakatau,sipakalabbirik
masih di Makassar....
kunjungi personel webku di:  http://love-and-trust.blogspot.com/
postingan terakhir : Belanja besar-besaran menjelang Ramadhan

mariki'dii...!!!

Catch up on fall's hot new shows on Yahoo! TV. Watch previews, get listings,
and more!
http://tv.yahoo.com/collections/3658