knp nda mauki ka intan periksa darah kah..
cuman di ambel sediki' ji 1 ampul..
hasil testx bisa lgsg ji... klu opname... iya deh keknya bagusan di
grestelina..
ada lagi hotspotnya he2... dr tiap kamar pasien bisa....
sudah terbukti 10 hari ka disana, penangananx jg cepet mih
ka intaaaan..... cepet sembuh... pluk2

--
Regards
Ungatawwa