Amin...
saya doakan semoga bakal menjadi lelaki tangguh dan perkasa..
dicintai wanita mulia, disegani para lelaki...
(tidak bekerja di salon kecantikan atau wedding organizer, naudzubillahi min
dzalik...)

-- doa yang sama selalu saya panjatkan di atas ubun2 Mahdi ku...

--
salama'

daengrusle
http://daengrusle.com

"Which is it, of the favors of your Lord, that ye deny?"
(QS. Ar-Rahmaan)

Kirim email ke