Seperti de-javu, saya pernah alami hal serupa dulu.

Saya ingat kawan saya pernah bilang begini, pakailah prinsip
Tarzan sebelum berfikir untuk pindah kerja: "Jangan lepas
sulur yang satu sebelum mendapatkan sulur yang lain untuk lompat"

So, semoga Iqko cepat dapat pekerjaan.

Pokoknya..perbanyak sabar..kurangi makan :D

www.daenggammara.com