Dnes jsme tedy za vydatneho prispeni Axe a Sargona zkompletovali posledni regal pro brmlab. Pocitam-li dobre tak v brmlabu jich stoji 12ks (z toho ve skladu ve variante 2x3, tedy se sdilenou stojnou)

http://asset.soup.io/asset/1441/6026_7191.jpeg

S Blackem jsme domluveni ze spolu odvezeme zbyle regaly behem tohoto tydne aby byly prostory ready pro Python/Gnome hackani v pristim tydnu. Pravdepodobne se na to vrhneme hned tuto stredu v pozdnim odpoledni nebo k veceru.