Neni to sice LANoidni, ale aspon pro dva, par takovejch her mit budu... ;-)

Prohledam muzeum, vezmu co mam.
BH

-----Original Message-----
From: brmlab-boun...@brmlab.cz [mailto:brmlab-boun...@brmlab.cz]On
Behalf Of Petr Baudis
Sent: Thursday, February 10, 2011 7:39 PM
To: brmlab@brmlab.cz
Subject: Re: [Brmlab] Herni sobota 26.2.?

  Ahoj!

  Ohlas predcil moje ocekavani, uz mame tolik napadu, ze je asi nejlepsi
to nejak nahrnout na wiki - nahazel jsem tam zhruba stavajici obsah
threadu:

        http://brmlab.cz/event/gaming

Vypada to, ze by bylo skoda z toho udelat jen one-off akci. ;-)

On Thu, Feb 10, 2011 at 01:46:30PM +0100, Michal Tuláček wrote:
>   vyuziji ambiguentniho predmetu k pruzkumu trhu: hrajete nekdo
> deskovky (tedy offline hry :D)? meli byste pripadne v tento termin
> zajem udelat paralelni offline akci?

  Ale ja bych si taky klidne zahral i nejakou deskovku - proc nutit
lidi, aby si museli vybirat? :-)

  Mozna je nejlepsi to udelat zivelne, nejak se sejit a na miste si lidi
muzou vybrat, co hrat, prip. kdyz jim zkrachuje spolecnost v openttd,
presunout se k bangu ci naopak. Bylo by ale fajn mit nejake "hlavni
tema", co gamesit primarne (treba 2 ruzne tituly), nez se to zivelne
rozpadne. Ja bych napoprve za pocitacove hry navrhl to OpenTTD.

On Thu, Feb 10, 2011 at 03:59:46PM +0100, Cestmir Houska wrote:
> Mne se libi napady oba - jak deskovky, tak LAN party. Jenom by bylo dobry
se
> na tu LAN party dohodnout predem, co by se hralo (a jaka verze), protoze
asi
> nechceme stravit polovinu casu instalacema.

  Ja si myslim, ze instalace by nemely byt prilis problematicke,
a zase bych se nenechal prilis svazovat, ono se neco muze dohodnout,
ale nakonec stejne zalezi na aktualni nalade. :-)

  Kazdopadne jak rikam, jako default jsem pro OpenTTD (1.0).

On Thu, Feb 10, 2011 at 05:07:24PM +0100, Stevko wrote:
> Z pocitacovych by som navrhoval napriklad Defcon.

  DefCon je super hra, kterou bych se rad naucil hrat poradne! Ale jeji
velky problem je, ze je (z trochu nepochopitelnych duvodu) dosti narocna
na GPU a ja treba asi nemam HW, ktery bych si mohl prinest do brmlabu a
hrat to na nem, zvladne to jen muj domaci stroj.

On Thu, Feb 10, 2011 at 06:19:33PM +0100, George Blackhead wrote:
> 100% four-thumbs-up!
>
> Jdu do toho.

  Super!

> Pokud zvladnu, vezmu nejake konzole... To by myslim taky mohlo stat za to.
> Pokud tam tedy bude nejaka televize... :-) (jednu nebo dve muzu vzit s
> sebou)
>
> Pro zajemce o stare DOSove hry bych mozna mohl pribrat jednu 486 a balik
> her... :-E

  Moje puvodni predstava (pocitacoherni casti) byla spis ve stylu
lanparty, tzn. vetsi mnozstvi lidi hraje neco "spolecne", ne "najednou".
Ale tim nechci nikoho svazovat, klidne dones! :-)

--
                                Petr "Pasky" Baudis
Computer science education cannot make an expert programmer any more