> Jak tu vidim VHDL, mozem ponuknut jednu vec - vedel by som (najskor)
> zohnat licenciu na soft, ktory vie VHDL/Verilog-A/Verilog-AMS/MAST (plus
> CMX, co je custom jazyk, ktory je "kartezskym sucinom" featur tych
> zmienenych jazykov), simulaciu, vizualizaciu, editor toplogie (robil som v
> tej firme a este mi cosi dlzia).
>
> Datasheet (trocha starsi):
> http://tekmarx.com/documents/lynguent_modlyng_datasheet_200806.pdf
>
> Ak by o to mal niekto zaujem, napiste; akurat licencia je viazana na jeden
> komp.

Ahoj, nevim jestli to v tehle uvodni fazi vyuzijeme. Mozna pozdeji. Spis,
jestli mas zkusenosti s VHDL, tak by ses nam hodil jako odborny poradce,
protoze ja jsem s tim jeste nikdy nedelal.

Kazdopadne diky za nabidku (asi by bylo nakonec nejlepsi nainstalovat to na
nejaky pocitac v brmlabu, jestli to licence nezakazuje).

David