Ahoj,

zaujal me projekt brmScope. Kdysi jsem si chtel nejaky USB mikroskop taky
poridit, ale v GMku mi nebyli schopni rict jestli funguje i pod Linuxem, tak
jsem od toho nakonec upustil.

Mate s tim nejake zkusenosti? Myslim jestli treba se da rozchodit pomoci
video4linux, nebo jak se jmenuje ta kernelova vec pro USB kamery.

Jinak pokud by byl zajem, tak se trochu vyznam v image processingu, a byl
bych schopen napsat SW, ktery z mnoha prekryvajicich se obrazku s ruznym
zaostrenim vytvori objemovy model castecne pruhledneho vzorku (i vetsiho nez
je zorne pole mikroskopu). Jestli se vas vyzkum ma ubirat timto smerem, rad
se pripojim.

David