Tou magistralou ZKURVILI kde co... Kdo z Vas videl obrazek Hlavaku par let
pred magistralou, vi vo cem mluvim... ;-)
  -----Original Message-----
  From: brmlab-boun...@brmlab.cz [mailto:brmlab-boun...@brmlab.cz]On Behalf
Of Cestmir Houska
  Sent: Sunday, May 29, 2011 10:16 AM
  To: Brmlab: Hackerspace Prague (main discussion)
  Subject: Re: [Brmlab] Elektricke Podniky - dokument Hledani Ztraceneho
Casu

  Vcera jsem na to koukal, je to super! Skoda, ze pak tou magistralou
zkurvili celou Bubenskou. Ta budova je dneska tak trochu v koutku.

  Cestmir

  2011/5/28 Pavol Rusnak <st...@gk2.sk>

    On 28/05/11 18:50, Jan Hrach wrote:
    > Ahoj,
    > to je rip z ČT archivu? Adresu RTMP streamu sis sniffnul ručně, nebo
na to už je nějaký skript?

    Jj, z archivu. Pouzil som Tamper data vo Firefoxe, nasiel tam subor
    ClientPlaylist.aspx (ked sa pokusis stiahnut ho rucne wgetom tak to
    nejde) a dal Replay in other tab - kde sa mi ukazal v plnej krase. Potom
    som na tu adresu postval rtmpdump.

    --
    Best Regards / S pozdravom,

    Pavol Rusnak <st...@gk2.sk>