> Skusal si sa zameriat radsej na pocet prvkov nez na pocet krokov spat?

Nemuzu rict ze bych uplne chapal otazku v kontextu DET-plotu. To co vypisuje
jejich program je pocet spravnych odpovedi, pocet spatnych odpovedi a
pocet_spravnych/pocet_skutecnych_shod * 100%

S pocetem kroku dozadu (N) to nema co delat.

Co bych chtel ja je aby mi to prepocital na pravdepodobost ze udelam chybu
typu false alarm (tedy reknu ze se shoduji a ony se neshoduji) a
pravdepodobnost typu miss (tedy reknu ze se neshoduji a ona tam shoda je).
Tyhle 2 pravdepodobnosti se pak vykresluji do takoveho vhodne deformovaneho
souradneho systemu (pres Erf funkci) jako tecky. Pokud bych mel uz ustalenou
vykonnost tak by lezely na primce ktera by odpovidala mym schopnostem, na te
primce se pohybuji tim jakou mam apriorni predstavu o poctu shod (dost je
to videt v pripade, ze program vylosuje v cele sekvenci treba jen 2 shody --
to ma pak clovek pocit, ze si to urcite pamatuje spatne a obcas podlehne a
udela tak spoustu miss-chyb).

David