Ahoj,

jak jiz mnozi z vas zaznamenali vysla u vydavatele BiggBoss kniha Kmeny
[1] popisujici vyznamne "urban tribes" dnesni Prahy. Kapitola Hackeri
zminuje i 2k6, hysterku a brmlab.

Na webu BiggBoss je nekolik ochutnavek [2] a v Brmlabu je k nahlednuti
jeden (muj) vytisk. Nekteri z nas jiz projevili zajem si tuto knihu
koupit, napadlo mne tedy zkusit usporadat nejaky hromadny nakup. V
knihkupectvi se da knizka poridit za 590Kc, v eshopu BigBoss je za
490Kc+postovne. Je mozne ze se mi povede zaridit knizky primo od
vydavatele. Kdo tedy mate zajem zucastnit se hromadne koupe napiste se
do seznamu ktery je fyzicky v tom vytisku ktery je v brmlabu k
nahlednuti nebo mi napiste mailem nasledujici info o vas:

Realizovat to hodlam cca nekdy v druhe pulce pristiho tydne

Jmeno+prijmeni / nick:
email:
pocet kusu:

konec hlaseni