Ahoj,

nechci pusobit jako kazisuk, ani kazit radost z moznosti ziskani
racku, jen bych si dovolil nadhodit par myslenek, ktere se mi honi
hlavou:
- je vubec v nasem zajmu mit velky pocitacovy rack? Takove racky se
typicky delaji v sirkach 60 a 80cm, podle popisu (1x1x2m) to tipuji na
80cm. Kam s nim - jelikoz veskere rackove zarizeni, co mame, jsou
afaik jen pocitace, ktere jsou hlucne, napada me sklad. Pro umisteni
takoveho racku do skladu se domnivam budeme muset vyhodit cely jeden
stojan s policemi, to jsou 4 police. Rack je pak mozne umistit dvema
zpusoby - celem do ulicky, nebo podelne s policemi. Celem do ulicky mi
to prijde nerealne, vzhledem k hloubce racku, potrebe mit za nim
nejake misto pro vyfukovany vzduch a vepredu prostor pro zasouvani
serveru, takze me napada moznost mit ho podelne se stenou, kdy zabere
na sirku "jen" 60-80cm a servery budou vyfukovat vzduch smerem k
"oknu". Pak si rikam, kudy se do nej budou ty servery strkat, pokud
pred nim bude policka narvana harampadim. Ano, je moznost harampadi
pri kazde manipulaci se servery z policky vyndat, pripadne rack muze
byt na koleckach a muze se vysunout do strany. Nakonec tedy zbyva
otazka, co do nej dame. Kolik mame rackovych pocitacu, dva? (data a
ten novy z mff) Nebo vic? Stoji nam za to kvuli dvema pocitacum prijit
o ctyri police?
Nechci pusobit jako negativista a v principu nejsem proti racku, jen
si myslim, ze by bylo dobre nejprve mit jasne odpovedi na otazky,
ktere jsem napsal. Mozna uz je mate, pak tento mail ignorujte, pisu
jen pro jistotu ;)
BTW pokud rack nakonec opravdu chceme, muj nazor je takovy, ze nic
jineho nez 60cm sirku s koleckama z prostorovych duvodu nebrat (pokud
ma jit do skladu), YMMV.
Pokud je potreba rack odvezt rychle a neni casu na rozmyslenou, pak
jen dodam, ze mohu kdykoliv dodat za odvoz rack 80x100cm, 42U, bez
kolecek, takze se nejedna o nedostatkove zbozi.
Presto diky Lukasovi!!!

Kermit