https://www.abclinuxu.cz/bazar/show/369424
Málo RAM a kdo ví, jestli to má virtualizaci.

Jinak když se podíváte do brmracku, uvidíte, že není problém narvat tam ještě
jeden tower, takže není potřeba racková skříň ;)

V brmvidu jsou volné disky 2x160 GB, případně se dá přes síť připojit z
datastroje ten pětiterový RAID, někde se tam válí můj funkční zdroj (350 W) a
nějaké grafiky (do serveru bohatě dostačující), takže i na tom by šlo šetřit.

On 30.11.2012 12:54, rain...@gmail.com wrote:
> Na abclinuxu je nejaky u server. Mozna dokonce za odvoz. Nejspis ucko.
> odeslano z blackberry 9900 (iphone sucks)

Jan Hrach, http://jenda.hrach.eu/
GPG 1D9D AC4B E964 0D1E 7F5D 6E03 B72F 6430 9FA4 F536