Ted jsme s Ruzou a Biterem debatovali a par napadu:

- par laboratornich zdroju (na workshopy a at nejsme zavisi na tech troskach co
mame :) - 5k/ks baj voko
- DOBRY radio transceiver (Kenwood, Yaesu) - kolem 100k
- mikroskop - cenu nevim (biolab, hackovani IC)
- napadla me presna CNC frezka, pro casting (odlevani), vrele doporucuju
procist lcamtufuv web s clanky na toto tema:
        http://lcamtuf.coredump.cx/rstory/
        http://lcamtuf.coredump.cx/gcnc/
        cena kolem 400k :)
- laser cutter!!! (jako maji v metalabu, tusim ze za nej dali nejakych 250k)

Kermit