On 27/02/13 18:33, Jiri Dluhos wrote:
> S Kyknosem a Yokotashim tu prave uvazujeme, zda by v nem neslo provozovat
> jako side-project neco, co by melo bud nejaky financni zisk, anebo by to
> bylo natolik hezke/pusobive/proslule, ze by se na to dali lovit sponzori :-)

Chcel som to navrhnut uz ked si pisal povodny email, ale teraz uz sa to
priam ponuka. Ja by som sa na vasom mieste pokusil zalozit samostatnu
organizaciu (formu necham na vas - o.s., o.p.s, OSVC na jedneho
konkretneho cloveka alebo nieco uplne ine) a riesil administrativu
takto. Vyhnete sa pomerne velkemu overheadu, ktory brmlab momentalne ma
(a nahradite ho sice inym ale vlastnym :-)) a budu sa vam lepsie hladat
sponzori (ked ste samostatna jednotka). Samozrejme spolupraca je vitana
ba priam ziaduca :), ale takto mi to pride ako dobry napad.

--
Best Regards / S pozdravom,

Pavol Rusnak <st...@gk2.sk>