Připoměl jsi mi školní éru. měli jsme ve škole dvě učebny. jedna stará s
IQ151 z nichž jedno mam doma. druhá s PP06 (asi) což bylo XTčko na tom T602
a formule zvané gpmoto. Všechna data spořádaně na serveru což byla 286/386
s barevnym monitorem (tam běhal prehistorik) vždycky jsme chvíli pařili a
pak spadla síť a učitel hledal chybu v koaxech :D pamatuju že tam to na mě
poprvý začli zkoušet s pascalem.

Kompy IQčka byly nudný byla k tomu disketovka ale žádny SW prý jsme nikdy
žádný neměli :D takže jsme se učili nějaký opičárny v qbasicu. vždycky jsem
to vyřešil hrou hádání čísel který mi děsně záviděli spolužáci :D. Na těch
IQ byla též síť ale k té nebyly kabely :D

jojo ... zš čéčova prostě dobrej oddíl :D