Ahoj!

On Thu, Apr 25, 2013 at 04:22:50PM +0200, Honza Cibulka wrote:
> Michaela Rybičková z Fondu O. Motejla by ráda uspořádala hackaton otevřených
> dat, přivezou na to i hosty Michaela Bauera (http://okfn.org/members/mihi/) z
> OKFN a Annu Kuliberdu (http://personaldemocracy.com/anna-kuliberda) z
> Fundacja Techsoup. V ideálním případě by to chtěli 21. 5. v podvečer až
> večer. Chtěl jsem se zeptat, zda byste měli zájem se účastnit, zda je to
> možné uspořádat v Brmlabu (okolo 15 účastníků) a jak moc je problém kolize s
> meetupem.

  Jak moc je problem v kolizi s meetupem je otazka, nazory na to se
lisi, nekomu to nevadi, treba ja z toho uplne nadseny nejsem. :-) Asi
hodne zalezi na tom, jak moc by organizatorum vadilo, kdyby to bylo jiny
den nez utery, treba pondeli nebo streda?

  Pokud je utery jediny mozny termin, myslim, ze to zvladneme, ale pokud
by to nebyl velky problem, jiny den by byl asi vseobecne lepsi, i pro
Vas, protoze v to utery tam asi tak jako tak bude docela dost ruchu,
i kdyz se ho budeme asi snazit drzet v hwlabu. :)

--
                                Petr "Pasky" Baudis
        For every complex problem there is an answer that is clear,