Ahoj,

mikroskop vypada opravdu skvele - moc a moc diky vsem, kdo se podjali jeho
ziskani a prenosu!

Pokud jde o prostory, tam jsou finance az druhorady problem. Prvni a
nejvetsi prekazka je, ze bychom potrebovali prostory propojene s brmlabem,
aby lide mohli volne prochazet tam a zpet, aby vsechno byla jedna komunita.
Jakmile by byl biolab nekde oddeleny, vzniknou dva oddelene laby s
oddelenymi komunitami, lide se prestanou vidat a volne schazet, a cele to
pujde do pihele. Bohuzel jsem to nekolikrat videl. :-(

Neni snadne tohle vyresit; nejjednodussi by bylo zabrat vedlejsi prostor a
probourat stenu, ale s tim by asi melo Orco trochu problem...

Jirka D.

2013/6/13 Jakub Friedl <jakub.fri...@gmail.com>

> Vzhledem k tomu, ze ten mikroskop (googlil jsem-li spravne) je
> metalograficky, a je-li ma predstava o funkci takoveho mikroskopu spravna,
> najde asi uplatneni spise mimo biolab (mam pocit, ze neni urcen k
> pozorovani v prochazejicim svetle - coz je typicky rezim v biologii) -ale
> mohu se mylit. Kazdopadne i tak s nim pujde delat urcite spousta zajimavych
> veci, a to i pro biolab, nicmene technici ho asi vyuziji lip.
>
> Nove prostory zatim IMHO nejsou, hlavni prekazka jsou IMHO finance (ale
> presneji bude vedet Jirka).
>
> Kyknos

> [...]

Someday, visions of love / The ones you wanted to shine
Will burn through everyone's eyes / Wait till you're dead and gone
One thing stays in your mind / That hope of saving the world
As desperation unfurls / Cursed from this point on
    --- Kalafina: Magia