Neni to problem snad ani pak, jen se to zdani. Kino Aero je taky
neziskovka, proste komercni aktivity jsou mozne, jen neni mozne udelat
zaverku, urcit zisk a ten si vyplatit (ale samozrejme jde zametnavat lidi
apod.. napr. jako pry aero ma nekolik dobre zaplacenych reditelu...), tolik
k pravnimu ramci.

podstatnejsi je ale ten druhy Stickuv odstavec, takovyto napad tu u zrodu
Brmlabu byl a zavrhl se s tim, ze se ten Hackerspace stavi k jinemu ucelu.

-mt