> Dotazy:
>
> - cil je stale stejny - poskytnuti pristupu do bio-labu lidem co maji
> zajem o experimentalni biologii a pomoci jim porozumnet a zlvadnou zakladni
> techniky molekularni biologie, mikrobiologie atd.?
>
> za sebe si myslím, že ano :)

>  - sbirka na novy lab byla skrze donace, ale nikolik crowd sourcing, je to
> tak? Mohu se zeptat kolik se nakonec vybralo? Mate odhad kolik vas budou
> stat mesicni vydaje?

nejvíc peněz věnoval Jirka Dluhoš

> - jak to vidite s "applied research"? Tim myslim spise prakticky, na
> projekticky aplikovatelny vyzkum oproti edukativnimu charakteru.
>
> no nevím přesně, jak definuješ applied research a jak ho odlišujeě od
edukativního, ale co se týče praktických aplikací, já bych se v dohledné
době rád naučil využívat naši techniku (openpcr atd.) například k určování
pohlaví - nejprve asi u papoušků, protože tam se to celkem běžně dělá a mám
na blízku dva papoušky s neznámým pohlavím :) časem možná u ryb, což by pro
mě bylo užitečnější, ale tam vůbec nevím, zda to bude mít smysl (rybí
pohlaví je jen částečně určeno geneticky)

> - kolik je ted priblizne lidi kolem bio labu?

z tech aktivnejsich cca 4? (chido, iva, ja, jirka) - ale jsem sklerotik :D

>  - muzete zminit jeden ci dva projekty (timelapse hrasku uz je in :-))

ted momentalne jsou ve fazi priprav dva projekty o kterych vim:
1. rozjeti zakladnich molekularne genetickych technik - tzn, openpcr,
elektroforeza atd
2. pestovani sviticich ras :)

ale trochu se to vlece, na vine je zkouskove obdobi a nehorazne
dodavatelske lhuty nekterych eshopu :)

Kyknos