Ahoj, prave mi Pasky doporucil, at se obratim na vas ofiko mail s
dotazem na Bluetooth 4.0 LE sniffing,
misto abych trapil jen jeho :-)

Jsem doktorand Cyrila Brom (vidal jsem se s Paskym obcas v Cyrilove
kanclu na MFF)
a mel bych dotaz, jestli nevite (ci jste dokonce nezkouseli) sniffovat
pakety / komunikaci
mezi zarizenimi komunikujicimi skrz Bluetooth 4.0 LE.

Nechci hackovat cizi lidi ;-) ... mam dve zarizeni, co si takto
povidaji a potreboval bych
jednu stranu umet simulovat. Vyhodou je, ze muzu zjistit MAC adresy
obou zarizenich.

Po mensim pruzkumu netu jsem narazil na:
http://cz.farnell.com/jsp/search/productdetail.jsp?sku=2217583&CMP=KNC-GCZ-FCZ-GEN-SKU-G12&mckv=skpHW1DcA|pcrid|13676933440|kword|cc2540emk-usb|match|p|plid|

Coz by mi melo umoznit toho docilit. Nicmene, nez do toho investuju
tech 1.5K CZK, tak
bych rad, kdyby mi to nekdo zasveceny do sveta Bluetooth posvetil, pripadne
vyvratil s tim, ze je to totalni haluz.

Budu vdecen za jekekoli info :-)

Jakub

P.S.: firma Axxonet mi nabizela nejake zarizeni od Frontline, ktere by
to taky melo umoznit... ale to zarizeni stalo 72K Kc...