ked kupis magneticke karty tak su prazdne
ja si to uz nepamatam ale mam pocit ze zrovna na kartach v bubenskej je len
seriove cislo na track 2
a ziadne dalsie info tam neni ( na inych trackoch )
toto by sa dalo pekne zaznamenavat obyc mono nahravacou hlavou z magetaku (
v brmlabe mam asi 3 )
tym ze su tam data len na jednej stope tak sa nemusi ani dodrziavat hustota
zapisu.

moj napad bol nasledovny
arduino / brmduino / stellaris ... whatever
opticky enkoder z gulickovej mysi
nahravacia mono hlava
par OZ

rada na zaver ... hlavu treba budit symetrickym napatim pokial by sa budila
napriklad priamo z arduina tak sa casom jadro trvalo zmagnetizuje a je
potom nepouzitelna :)

happy HW hacking !