Parada!

---------- Původní zpráva ----------
Od: Radka Haneckova <chid...@emptytriangle.com>
Datum: 7. 10. 2013
Předmět: Re: [Brmlab] Turnikety v budove zapnuty!

"

je to v krivkach, jenom cerna, a je to az po okraj tak som tam nechala spad
3 mm. pripajam aj vektorovu verziu celeho obrazku a original scan, ak by sa
to niekomu chcelo dat na wiki asi by to bolo fajn.

chido

2013/10/3 Radka Haneckova <chid...@emptytriangle.com
(mailto:chid...@emptytriangle.com)>
"
Ax, diky. do pondeli to udelam.

2013/10/3 Jakub Marek <eremi...@darkmetropolis.org
(mailto:eremi...@darkmetropolis.org)>
"
Za tuhle cenu bych byl klidne i pro barevne.

Eremiell