Doniesol som sem tu farbu, ale nikto sa dnes nema k meetupu, takze tu su nejake
instrukcie:
Su to tri kyble roznych velkosti, polozil som ich pod vesiak. V najvacsom je
trochu uz rozriedenej bezovej, najmensi kybel je este neotvorena ta bezova a
stredny kybel je polovica tej zelenozltej (tiez riedena).

1. Nerozriedene to je skoro nepouzitelne, je to strasne huste, treba to
rozriedit vodou aby sa tym dalo natierat. Ale pozor s tym riedenim lebo sa to
da lahko prehnat a potom to je zas velmi riedke a tiez nepouzitelne, takze
pomaly a postupne a treba to velmi dlho velmi kvalitne miesat, inac ta voda
zostava hore nerozmiesana, a ta farba v kybli (hlavne ta neriedena) vyzera
OVELA tmavsia ako je naozaj na stene, ja ked som to otvoril tak som sa zhrozil
ze co som to kupil ale na stene to vyzera ovela svetlejsie.
2. Ked tak na to pozeram tak ta farba asi fakt nevystaci do socroomu, a je jej
este menej ako som myslel
3. Ked ju uz ktokolvek pouzije, pls ten najvacsi kybel mi nechajte, mam nanho
nejake vyuzitie, tak na to myslite prosim, tie mensie mozte vyhodit
4. Treba to pouzit cim skor, rozmiesane to velmi dlho nevydrzi.

JoHnY