From: brmlab-boun...@brmlab.cz [mailto:brmlab-boun...@brmlab.cz] On Behalf
Of Miroslav Ludvik
Sent: Friday, November 08, 2013 2:12 PM
To: Brmlab: Hackerspace Prague (main discussion)
Subject: Re: [Brmlab] xbox

Máš pravdu, že jsem dal tyto příspěvky za sebou, ale také to byly jediné dva
příspěvky tohoto typu za dobu mého působení v labu. Zil jsem v doměni, ze ML
poptavka je určen pro poptávky a nabídky práce i když možná špatně. Nicméně
je třeba lépe číst. Lyžiny jsem nechtěl kupovat, ale hledal jsem člověka,
který má dvě pravé , když já mám dvě levé. Jasně jsem tam psal, že to jsou
lyžiny k serverům od Sysopa. Člověk co si vzal zdarma server od sysopa ho
snad nechtěl prodávat, takže nelze dovozovat, že bude la listu poptávka.

Lui