Kamery mi hodně vadí, ale jsem schopen je zkousnout, pokud pocit z narušeného
soukromí bude alespon málo vyvážen tím, že budu vědět kdo tam kradl. Ale
náznak, že jěkdo krade a ten kdo omezil mé soukromí si pak bere právo, že řekne
poníze jsou zpět a neřešme to mě prostě děsí. Jaký to pak mělo efekt. Těch 7
tis? to je prima, ale kde je ta komunita, o které mluvíš?

Lui