Lua zrejme jeden vecer, 2-4 hodiny (osobni tip), fuxoft sice rad predava
knowhow, ale taky je zamestnanej az na pudu a neni uplne zapalenej do
nejakyho hacker movement. Temata si musime vydraftovat, krome jiz
zminenych zadne nove v tuto chvili neregistruju. Zkusim to pak hodit na
wiki.

C++ zrejme cca 10 tydnu (pokud se nerozhodnem jet vyssim tempem, nez to
jedu na SH), pokazde tak 2-4h, napred "talk" 30-90m a pak "workshop" dle
zajmu ucastniku. Na SH to mam napsane na 2h a zkusenost ukazuje, ze je
to trochu malo, ze by tomu jeste aspon hodinka prospela. Den/cas by byl
na dohode, materialy pro zacatecnicky kurz pokryvaji zaklady-oop, mozna
ho budem mergovat s kurzem pro pokrocile, kde se resi vic operatory,
templaty a podobne srandy. (prip. muzem v pripade zajmu tyto veci
probrat extra, stejne bych si je musel pripravovat na pristi semestr.)

Pripadny dalsi talk/workshop o Lua uvidim jen rad.

Eremiell