-----Original Message-----
From: brmlab-boun...@brmlab.cz [mailto:brmlab-boun...@brmlab.cz] On Behalf Of
Jan Hrach
Sent: Thursday, November 28, 2013 11:40 PM
To: brmlab@brmlab.cz

Založeno, přidal jsem tam zapsané a pár dalších lidí (členů, a to dokonce
radních), o kterých si GlobalEye myslí, že by mohli mít zájem.

Pokud chcete někdo přidat nebo založit další alias pro jiný projekt, klidně
napište.

On 28.11.2013 22:58, George Blackhead wrote:
> Zdar!
>

> Dostal jsem napad, ale nevim, jestli bude tak prevratny i v ocich Vas
> ostatnich...
>
> Coz takhle zrizovat (podle potreb akteru) neverejne mailing listy pro
> zucastnene osoby u jednotlivych projektu?
>
> Napada mne treba neco jako:
>

> [project]-proj...@brmlab.cz
>

> (napr. urbex-proj...@brmab.cz)
>

> Tahle adresa by se pak rucne (autor-udrzbar projektu) namapovala na list s
> adresami lidi, kteri jsou v [interested] toho projektu, pripadne by se jeste
> jinak prihlasovali, odhlasovali, jen pro potreby mailingu...

> [...]

Jan Hrach, http://jenda.hrach.eu/
GPG CD98 5440 4372 0C6D 164D A24D F019 2F8E 6527 282E