From: brmlab-boun...@brmlab.cz [mailto:brmlab-boun...@brmlab.cz] On Behalf
Of b00lean
Sent: Wednesday, February 19, 2014 2:51 PM
To: 'Brmlab: Hackerspace Prague (main discussion)'
Subject: Re: [Brmlab] BitcoinATM v brmlabu

Ahoj vsem,
Dekuju vam vsem za kladne ohlasy a slova podpory při vcerejsim zahajeni
provozu bitcoinoveho automatu.

Včera při svém odchodu jsem automat vypnul do doby nez opravim nektere bugy
(nekteri z vas mi na automatu hraly angry birds). Dnes jiz je vse opraveno a
terminal je znovu v provozu.
Pokud narazite při provozu na nejakou chybu nebo nedokonalost budu rad za
jakykoli feedback.

Včera jsem moc nemel cas o automatu povedet něco vic, byl jsem zaměstnán
především tim aby vůbec fungoval.
Pokud by byl zajem dozvědět se něco vic o vnitrnostech bitcoin automatu,
napr. jak je to naprogramovane, co za periferie tam jsou, něco o akarel, co
s cim komunikuje atd. tak bych mohl udelat prednasku na TalkNight(6.3.).
Pouze pokud by byl zajem.

Ještě jednou diky,
b00lean