výmluvy

ad smrady 1:
 to je sice mozne, ze si vedes denik, ale nikde jsem nezaznamenal, ze
by ji se zeptal, zda ty pro nezasvecene neurcene smrady (tobe jiste
zname) nebudou interagovat s nejakymi experimenty. v biolabu bych
takové chování očekával.

ad smrady 2:
 ano, je pravda, že se v hw labu pracuje s lecčím a je pravda, že jsi
šel k oknu, nicméně jsme za poslední rok či déle srovnatelné zamoření
nezaznamenal, a to ani při posuzování z biolabu. bylo to první, u
kterého jsem se osobně fyzicky dusil

ad mrazak:
 obe varianty jsou spatne. mrazak fungoval. behem tve akce se
rozmrazil na -9C. je vcelku jedno, jakym mechanismem k tomu doslo,
pokud jsi s elektrinou manipuloval, mel jsi se presvedcit, ze si
nezpusobil havarii.

 ze mrazak vypojeny ze zasuvky nic nedela, je celkem logicke, po
zapnuti jsi se omezil na prohlaseni "neco tu pipa"
Jakub "Kyknos" Friedl