Ahoj!

Ivan Karpják zo Squire Patton Boggs a Martin Rusňák z EY (Ernst &
Young), s ktorými som v minulosti spolupracoval pri zakladaní našej
firmy SatoshiLabs, ma nezávisle od seba oslovili, či nepoznám šikovných
ľudí, ktorí majú alebo plánuju v blízkej dobre rozbehnúť svoj startup.
Radi by im zdarma poskytli rady vo forme školení, kde predajú svoje
skusenosti, prípadne formou workshopov, kde sa pokúsia vyriešit niektoré
z konkrétnych problémov, s ktorými sa startupisti bežne stretávajú.

Myslím, že je to ideálna príležitosť ako sa dozvedieť pokope množstvo
informácii, ako robiť veci správne a ktorým veciam sa vyhnúť. Je pre nás
dôležité aby publikum malo o tieto informácie záujem, nechceme ich
servírovať niekomu, kto o ne nestojí a preto robíme tento prieskum.

Radi by sme vás poprosili o vyplnenie formulára nižšie, aby sme vedeli o
ktoré okruhy bude záujem. Formát, miesto a dátum upresníme podľa
odpovedí. Takisto nám prosím uveďte na seba email, aby sme vás vedeli na
prípadnú akciu pozvať. Samozrejme, budeme radi keď tento dotazník
rozšírite i medzi ďalších členov pražskej startupovej komunity.

Ďakujem!

https://docs.google.com/forms/d/1Zh3L3t0-XcFFNa7ct6sUyhZ5oR7OP8CL5KFl244ruaw/viewform

--
Best Regards / S pozdravom,