Ahoj!

Sprava pre tych co sa chystaju na CTJB kemp. Cez vikend nas navstivi aj
Mitch Altman a prosi nas ci by sme mu nepozicali equipment na jeho
soldering workshop. Prevoz z brmlabu na kemp a spat zariadim ja, ale
potrebujem od vas pomoc s pripravou. Moja predstava je ze pocas meetupu
v utorok nachystate jednu ci dve krabice od Club Mate a do nich date:

1) co najviac funkcnych pajkovacich stanic (napr. tie modre, ktore sme
so Sargonom a Biiterom darovali brmlabu vdaka Altmanovej hackerspace
challenge) - aj so spongiami(!)
2) idealne rovnaky pocet stipacich klesti
3) aspon jednu rolicku pajkovacieho cinu

Ja si tieto krabice vyzdvihnem v priebehu stredy. Snad niekto v brmlabe
bude.

Dakujem za spolupracu!

--
Best Regards / S pozdravom,