Omlouvam se, ze v tomhle jeste pokracuju, a slibuju, ze tohle uz je
posledni mail na toto tema.

> jednu divku mas na irc zablokovanou, alespon to neustale tvrdis :)

Jediny, koho mam na irc zablokovaneho, jsi ty. Zadnou holku jsem nikdy
neblokoval a nevzpominam si, ze bych nekdy neco takoveho rikal.

> veskere tve omluvy byly spojene s bagatelizovanim situace a tvrzenim,
> ze jsi vlastne nic neudelal ale tak na oko se omluvis
>
> a ano, pokud kvuli tobe nekdo hodi brmlab za hlavu, nemusis mit prilezitost
> k omluve, tech si mel docela dost

Jinymi slovy, at se omlouvam jak chci, pro tebe to vzdycky bude "jen
naoko" a budes mi to predhazovat, dokud nespacham ritualni sebevrazdu
nebo tvou vrazdu.

> v tehle chvili by bylo nejlepsi, kdybys zacal v biolabu neco delat
> a nahradil tak aktivni zajemce, ktere si vyhnal

Jakkoli se citis urazen, nedava ti to pravo mi rozkazovat. V biolabu
pracovat budu, ale ne kvuli tobe - a za predpokladu, ze tam nebudes
pracovat ty. Pokud tam budes pracovat ty, nebudu tam pracovat ja,
protoze nechci poslouchat den co den, jak jsem urazil tve
spolupracovnice, jak jsem znicil to a zdefraudoval ono. Z odborneho
hlediska by bylo mnohem lepsi, abys v biolabu pracoval ty, protoze tve
odborne schopnosti jsou vyrazne lepsi nez moje, ale mam dojem, ze to
neprojde, viz dalsi bod.

Pokud jde o vyhnani aktivnich zajemcu, tak pamatuj, ze chido, ktera
biolab zalozila a jejiz odborne kvality jsou vynikajici, jsi pred
svedky obvinil, ze se biolab snazi znicit, a jen diky psychologicke
podpore ostatnich clenu brmlabu neodesla naporad. To bylo pekne
svinstvo a na rozdil od meho vyroku jsi to rekl primo, myslel jsi to
tak a rekl jsi ji to do oci.

Dale bych upozornil, ze celou dobu, co se o biolabu rokovalo a
dohadovalo se, co a jak, a behem prvnich fazi prace na nem, jsi
prolezel na gauci a tve prispevky byly: 1) ze moje klavesnice moc
cvaka a ze te to privadi k silenstvi, 2) pousteni God Damn the Sun
(tvymi vlastnimi slovy nejdepresivnejsi pisen, jakou znas, v dobe, kdy
jsem na tom fakt nebyl nejlip) z tveho notebooku rovnou skrz hudbu,
ktera hrala v brmlabu - fakt labuz to poslouchat, 3) tvrzeni, ze behem
lezeni na gauci jsi udelal vic, nez si patrne dovedu predstavit. Do
nove rekonstruovaneho biolabu ses nikdy neprisel ani podivat, a na IRC
jsi pravil, ze "ze spickoveho biolabu jste udelali kabinet okresniho
formatu" (fakt ucta vuci vsem, kteri tam pracovali).

> na facebooku jsem te osocil, ze mi dluzis rok knihu, kterou jsem si kvuli
> tobe
> musel koupit znova (a ne levne)

Ne, v diskusi jsi o mne napsal, ze jsem kokot, ktery urazi lidi a pak
se jim boji podivat do oci. Dale jsi napsal zcela bez souvislosti na
svou facebokovou stranku "ten bluebear je vazne kokot". O knize ses
nezminil.

Kniha je ve tve krabici v brmlabu uz nekolik mesicu, a oznamil jsem to
v dobe, kdy jsem ji tam daval. Stacilo jen do brmlabu zajit. Nosit ti
ji nehodlam - nebudu vstupovat beze svedku do mista, kde bydli nekdo,
kdo mi rok explicitne vyjadruje svou nenavist.

> jiste, ty mas patent na definici slova geek

Podivej se na thinkgeek.com, welovefine.com, a kdejaky obchod
prodavajici mechandise pro geekovskou komunitu. Vsude najdes motivy
Futuramy na trickach, plackach apod., vedle Hvezdnych valek, Star
Treku a dalsich.

Jinak, myslim, ze spravny geek je zvedavy a snazi se veci chapat -
kdyz slysi neco, cemu nerozumi, tak si to zjisti. Stejne jako dnes
vetsina geeku zna My Little Pony, prestoze rada z nich se na ten
serial nekouka a koukat rozhodne nehodla, ale *vedi*, o cem to je,
protoze videli par memu a chteli vedet, o co jde. Pres svou
nepopiratelnou inteligenci jsi z komunity, kterou povazuju za geeky,
jediny, kdo je hrdy na to, ze neco nesleduje a nevi, a povazuje za
samozrejme, ze ostatni musi jeho neznalost respektovat.

> pokud bych byl tak slaba osobnost, aby me mohla kybersikana ovlivnit,
> nazval bych kybersikanou tve chovani (a nekterych tvych kamaradicku).
> Loni nekdy touhle dobou jsem se te zastaval a riskoval ztratu zamestnani,

Ano, pamatuju si to. Pamatuju si i to, jak ses ty mne zastaval, kdyz
jsem byl spolupracovniky obvinen ze zlovolneho kasle. Ja jsem se tebe
zastaval taky, protoze jsi v te dobe byl dobry, ba skvely kolega a
kamarad. Nemuzu za to, ze se z tebe stal umanuty silenec, ktery me
pronasleduje stylem "vrah s cajovou lzickou", a z tve reci a chovani
vyplyva, ze to pronasledovani nemuzu nijak zastavit. Tudiz, od teto
chvile beru jakekoli tve zavazky vuci mne za anulovane, nebudu se za
nic omlouvat a pokud se pokusis mi uskodit, budu se primerene branit,
protoze nic jineho mi zjevne nezbyva.

J.D.

----
Hey, hey, everybody / We've got something to say
We may seem as different / As the night is from day
But you look a little deeper / And you will see
That I'm just like you / And you're just like me...
    -- Equestria Girls, "Cafeteria Song / Helping Twilight Win the Crown"